Εισαγωγή

Το www.paradis.gr είναι το ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (στο εξής «ηλεκτρονικό κατάστημα»), που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία «Χ.ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» που εδρεύει στην Ν.Ιωνία, οδός Α.Παναγούλη 50 και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Χρήστο Ζουμπουλίδη, αριθμός ΓΕΜΗ: 68243903000, ΑΦΜ 081648546 της ΔΟΥ Ν. Ιωνίας, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: paradis@paradis.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού καταστήματος: +30 210 2714084 (στο εξής η «Εταιρεία»).

Πεδίο Εφαρμογής

Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις (στο εξής «Όροι»), καλύπτουν κάθε πώληση προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας που βρίσκεται στον διαδικτυακό τόπο www.paradis.gr. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις, αποκλείονται ρητώς.

Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα (στο εξής ο «Πελάτης» ή ο «Χρήστης») θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που διατυπώνονται εδώ, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δε συμφωνεί με αυτούς τους όρους, οφείλει να απέχει από την επίσκεψη, τη χρήση του παρόντος διαδικτυακού τόπου και από κάθε συναλλαγή με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Γενικοί Όροι

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή,  μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην ελληνική γλώσσα.

Δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος,  έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα,  ηλικίας 18 ετών και άνω, που έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα για σύναψη σύμβασης πώλησης και ενεργούν με την ιδιότητα του καταναλωτή, δηλαδή για σκοπούς μη εμπορικούς. Οι χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος με την υποβολή της παραγγελίας τους, δηλώνουν με κάθε ευθύνη ότι έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα για σύναψη δεσμευτικών συμβάσεων.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα,  είναι η συμπλήρωση και υποβολή από τον χρήστη/πελάτη της σχετικής φόρμας παραγγελίας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη πώλησης και η αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης.

 

Παρεχόμενες πληροφορίες

Η Εταιρεία δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των  πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα της Εταιρείας και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Στο  πλαίσιo της καλής πίστης, η Εταιρεία δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ παραδρομής ή σφάλματος κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε περιέλθουν σε γνώση της.

Περιορισμός Ευθύνης

Η Εταιρεία συμμορφώνεται πλήρως με τις ισχύουσες διατάξεις αναφορικά με την πώληση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και την προστασία των καταναλωτών.

Η Εταιρεία στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ενημερώνει τον Πελάτη  βάσει των τηρουμένων κάθε φορά στοιχείων διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα αυτών. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία αναλαμβάνει να ενημερώσει εγκαίρως τον Πελάτη για τη μη διαθεσιμότητα,  οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

Στο πλαίσιο της καλής πίστης, η Εταιρεία, δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα ή παραδρομές κατά την κοινή πείρα, σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων και δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπάρξουν εσφαλμένες καταχωρήσεις από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. Δεσμεύεται όμως, να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε περιέλθουν σε γνώση της.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (πληροφορίες, ονόματα, απεικονίσεις κ.α.), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μέσω του διαδικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν". Σε καμία περίπτωση η Εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις αστικής ή/ και ποινικής φύσης ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά/ή και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ) που τυχόν υποστεί επισκέπτης ή χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος  ή και τρίτος,  από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/ και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτό ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/ και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Πνευματική Ιδιοκτησία

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως ενδεικτικά διακριτικοί τίτλοι, σήματα, εικόνες, γραφικά, κείμενα κλπ, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας (ή και τρίτων από τους οποίους η Εταιρεία έχει λάβει άδεια χρήσης για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος) και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, διακριτικοί τίτλοι, σήματα, εικόνες, φωτογραφίες, σχέδια, λογότυπα, γραφικά, διακριτικά γνωρίσματα, κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό, που παρατίθενται και αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα στον διαδικτυακό τόπο www.paradis.gr. ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της Εταιρείας ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία και σήματα της  Εταιρείας ή τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας και εμπορικών σημάτων.  Η εμφάνιση αυτών στον παρόντα διαδικτυακό τόπο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, δε θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, διανομή, μεταποίηση, μεταπώληση,  δημιουργία παράγωγης εργασίας, τροποποίηση με οιονδήποτε τρόπο, ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση, μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο, για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς, επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της Εταιρείας ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.

Ευθύνη Χρήστη

Ο Χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τον παρόντα διαδικτυακό τόπο, καθώς και τις υπηρεσίες, πληροφορίες και δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος, σύμφωνα με τον Νόμο, την καλή πίστη και τα χρηστά ήθη. Ο Χρήστης συμφωνεί, ότι οφείλει να παρέχει αληθή και ακριβή στοιχεία στις συναλλαγές του με το ηλεκτρονικό κατάστημα και να συμπληρώνει με  ορθότητα και ακρίβεια τα απαραίτητα πεδία στις φόρμες επικοινωνίας του με το ηλεκτρονικό κατάστημα (όνομα, επώνυμο,  ηλεκτρονική διεύθυνση κλπ). Ο Χρήστης αναλαμβάνει κάθε ευθύνη για τη χρήση του  λογαριασμού του στο ηλεκτρονικό κατάστημα από μη εξουσιοδοτημένα από αυτόν πρόσωπα και για οποιανδήποτε ζημία υποστεί η Εταιρεία από την αιτία αυτή.

Ο Χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να μη χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα για:

-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιονδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην Εταιρεία ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου,

-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.,

-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),

-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους,

-αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης ή την καταστροφή του εξοπλισμού λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,

-ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,

-παρενόχληση τρίτων με οποιονδήποτε τρόπο,

-συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

Τιμές

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διαμορφώνει ελεύθερα την τιμολογιακή πολιτική του ηλεκτρονικού καταστήματος, να τροποποιεί τις αναγραφόμενες τιμές, να αλλάζει ή/και αποσύρει προσφορές με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/πελατών, οι οποίοι θα ενημερώνονται για την ισχύουσα κάθε φορά τιμή, από την σχετική ανάρτησή της στην ιστοσελίδα. Οι τιμές προϊόντων που αγοράστηκαν από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, μπορεί να διαφέρουν από τις αναγραφόμενες τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος και η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές σε τιμές των προϊόντων που ο Πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων από την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε σχέση με το φυσικό κατάστημα ή το αντίστροφο.

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οι τελικές τιμές κάθε προϊόντος δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας, με βάση την επιλογή του Πελάτη για τον τόπο αποστολής των προϊόντων. Για πρόσθετες επιβαρύνσεις, αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου, καθώς και για κάθε τυχόν άλλη δαπάνη ή τέλος, ο Πελάτης ενημερώνεται πριν την υποβολή της παραγγελίας του. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες δαπάνες, γίνεται γνωστό στον Πελάτη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, και σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν και δε γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη, τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δε βαρύνουν τον Πελάτη χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεσή του.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, ο Πελάτης πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την Εταιρεία στο τηλ. +30 210 2714084 ή με αποστολή e-mail  στο paradis@paradis.gr

 

Προϊόντα

Η Εταιρεία παρέχει πληροφορίες για κάθε προϊόν στην ιστοσελίδα της,  ανάλογα με το είδος του, ενημερώνοντας τον Πελάτη για τα κύρια χαρακτηριστικά του. Οι  φωτογραφίες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι συμβατικές και παρέχονται μόνο για ενημέρωση.

Η Εταιρεία στο πλαίσιο της  πολιτικής της, διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ανά πάσα στιγμή τα είδη και τις κατηγορίες των προϊόντων της και αναλαμβάνει την υποχρέωση να δεχθεί παραγγελίες εντός των ορίων των διαθέσιμων αποθεμάτων της.

Εγγραφή/ Σύνδεση

Για την εγγραφή ή τη σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, απαιτείται   ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο  επικοινωνίας και ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail). Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά, για την αποστολή ενημερώσεων για προσφορές ή νέα προϊόντα, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες.

Παραγγελία

Υποβολή παραγγελίας- Πρόταση για αγορά

Η παραγγελία των προϊόντων από τον Πελάτη υποβάλλεται με τη συμπλήρωση και την αποστολή της ειδικής φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, μέσω ειδικού συνδέσμου, o Πελάτης λαμβάνει γνώση  των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου,  δηλώνοντας  με αυτόν τον τρόπο ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν από την υποβολή της παραγγελίας του,  έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση για:

-Τα πλήρη στοιχεία της Εταιρείας (επωνυμία, έδρα, στοιχεία δημοσιότητας, διεύθυνση, τηλέφωνο, φαξ, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλόμενων  προϊόντων όπου τυγχάνει εφαρμογής,

-Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων της παραγγελίας όπως αυτά περιγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα,

-Τη συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ,  όλων των  τελών, όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων (αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου) και κάθε άλλης δαπάνης, για το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως και το ότι η αναγραφόμενη τελική τιμή κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν περιλαμβάνει έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται  στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας, με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής της παραγγελίας,

-Τα μέσα πληρωμής, παράδοσης,  εκτέλεσης, καθώς και της προθεσμίας  εντός της οποίας η Εταιρεία αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα και τους τυχόν περιορισμούς παράδοσης και των μέσων πληρωμής,

-Του κόστους χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση,

-Της υποχρέωσης πληρωμής από τον Πελάτη με την υποβολή της παραγγελίας,

-Της ύπαρξης της ευθύνης της Εταιρείας σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, της διάρκειας της σύμβασης και των όρων για τη λήξη της όπου τυγχάνει εφαρμογής και της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής,

-Του δικαιώματος άσκησης υπαναχώρησης από τον Πελάτη (προϋποθέσεις,  προθεσμία, διαδικασία, εξαιρέσεις) όπου τυγχάνει εφαρμογής και σε περίπτωση υπαναχώρησης, της επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και της υποχρέωσης του Πελάτη, εφόσον έχει κάνει χρήση, να καταβάλει εύλογο κόστος στην Εταιρεία, ενώ όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση τον Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης,

-Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο  υπάγεται η Εταιρεία καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.

Η αποστολή της παραγγελίας προς την Εταιρεία, αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων προϊόντων και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή από την Εταιρεία, ο Πελάτης εφόσον προέβη στην πληρωμή της παραγγελίας, δικαιούται την επιστροφή της πληρωμής.

Επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας, επιβεβαιώνεται η ορθότητα της τελικής τιμής του προϊόντος και η  διαθεσιμότητά του και σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο, η Εταιρεία ενημερώνει σχετικά τον Πελάτη.

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, αλλά και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείρισή της και ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία του, διαφορετικά τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας του, θα  εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας από την Εταιρεία είτε τηλεφωνικά (+30 210 2714084), είτε με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση paradis@paradis.gr

Στο πλαίσιο της καλής πίστης, η Εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, τα οποία λόγω μηχανικού ή τυπογραφικού λάθους εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, είτε μικρότερη είτε μεγαλύτερη από την κανονική ισχύουσα τιμή τους. Εφόσον το σφάλμα,  αφορά μέρος μόνο των προϊόντων της παραγγελίας, η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα, εκτός αν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα και τη διαθεσιμότητά τους, μέσω ενδείξεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί  συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση, εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η έλλειψη διαθεσιμότητας, αφορά μέρος των προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο μέρος της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο μετά την τελική καταχώρηση της παραγγελίας, η Εταιρεία  ενημερώνει τον Πελάτη για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του. Εφόσον ο χρόνος δεν ικανοποιεί τον Πελάτη, η παραγγελία ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

Παράδοση παραγγελίας

Παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας-χωρίς κόστος αποστολής:  Εάν ο  Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του, επιλέξει παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, δεν επιβαρύνεται με κόστος αποστολής και θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον χρόνο παραλαβής από το συγκεκριμένο κατάστημα της Εταιρείας. Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει  την παραγγελία του το αργότερο  εντός τριών ημερολογιακών ημερών, από τη λήψη της σχετικής ειδοποίησης  για παραλαβή. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει τα προϊόντα, η Εταιρεία δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία ή να υπαναχωρήσει από την πώληση και ουδεμία ευθύνη έχει εκ της αιτίας αυτής. Παράταση της προθεσμίας είναι αποδεκτή, μόνο για λόγους ανώτερης βίας και  εφόσον έχει ειδοποιηθεί εγγράφως εμπρόθεσμα η Εταιρεία. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχθεί παραγγελία Πελάτη που επανειλημμένα για οποιονδήποτε λόγο δεν προσέρχεται να την παραλάβει.

Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει  την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την παραλαβή και επίσημο έγγραφο  ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο, με ειδική εξουσιοδότηση του Πελάτη (θεωρημένη από ΚΕΠ, αστυνομική ή άλλη Αρχή) και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας του εξουσιοδοτούμενου  (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος κατά την παραλαβή, οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη.

Αποστολή στον τόπο που επιλέγει ο Πελάτης: Εάν ο  Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του, επιλέξει  την αποστολή των προϊόντων σε τόπο της επιλογής του, τα προϊόντα παραδίδονται σε συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία (courier) και ο Πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση ότι το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή. Ο  Πελάτης θα ενημερωθεί από τη μεταφορική εταιρεία για τον χρόνο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του κατά την υποβολή της, μέσω ειδικού συνδέσμου, εισάγοντας τον Νομό  και τον Τ.Κ. της περιοχής της επιλογής  του. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση στοιχείων αποστολής από τον Πελάτη που έχει σαν αποτέλεσμα εσφαλμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, δε βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη.

Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει  στον υπάλληλο της συνεργαζόμενης μεταφορικής, την επιβεβαίωση της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας), την ειδοποίηση για την αποστολή και επίσημο έγγραφο  ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Η παράδοση μπορεί να γίνει και σε τρίτο εξουσιοδοτημένο προς τούτο από τον Πελάτη πρόσωπο, με ειδική εξουσιοδότηση του Πελάτη (θεωρημένη από ΚΕΠ,  αστυνομική ή άλλη Αρχή) και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας του εξουσιοδοτούμενου  (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Ο Πελάτης ή ο εξουσιοδοτημένος τρίτος κατά την παραλαβή οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε προσηκόντως και από την παραλαβή ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη.  Εφόσον ο Πελάτης μετά τη λήψη της ειδοποίησης για αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση του μεταφορέα δεν  παραλάβει τα προϊόντα, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος είτε να ακυρώσει την παραγγελία είτε να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Όταν ο τόπος αποστολής δεν καλύπτεται από το δίκτυο της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας ή ο Πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά των προϊόντων με δικά του μέσα και έξοδα, ο Πελάτης  ενημερώνει εγγράφως την  Εταιρεία, υποδεικνύοντας το μέσο μεταφοράς της επιλογής του (μεταφορική εταιρεία, πρακτορείο κλπ) και η Εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει τα προϊόντα με τον τρόπο που υποδεικνύει ο Πελάτης. Σε αυτή την περίπτωση δεν παρέχεται η δυνατότητα  πληρωμής της παραγγελίας με αντικαταβολή και ο Πελάτης εξοφλεί την παραγγελία του όπως και το κόστος αποστολής  των προϊόντων έως το πρακτορείο ή την μεταφορική εταιρεία  ή το μέσο της επιλογής του, πριν την αποστολή της παραγγελίας του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κίνδυνος από την πώληση, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά τον χρόνο παράδοσης των πωληθέντων προϊόντων στον μεταφορέα.

Η κυριότητα των πωληθέντων και παραδοθέντων προϊόντων παραμένει στην Εταιρεία μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος στην Εταιρεία.

 

 

 

Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον τόπο αποστολής τους, ο οποίος επιβεβαιώνεται με την αποδοχή της παραγγελίας από την Εταιρεία. 

Η Εταιρεία σε κάθε περίπτωση, οφείλει να παραδώσει τα προϊόντα το αργότερο  εντός τριάντα (30) ημερών από τον χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, διαφορετικά και εφόσον δεν υπάρξει έγγραφη συμφωνία παράτασης του χρόνου (ηλεκτρονική αλληλογραφία), ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του με ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Εταιρείας paradis@paradis.gr. Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η Εταιρεία οφείλει να επιστρέψει, χωρίς καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχε καταβάλει ο Πελάτης, στο ακέραιο.

Για ογκώδεις παραγγελίες ή για ειδικές παραγγελίες ή παραγγελίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του Πελάτη, δεν ισχύει ο χρόνος παράδοσης των τριάντα (30) ημερών και ο χρόνος παράδοσης συμφωνείται κατά περίπτωση με τον Πελάτη εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία).

Τρόποι Πληρωμής

Η πληρωμή της παραγγελίας πραγματοποιείται  αποκλειστικά με τους εξής τρόπους:

Μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας: Visa, Mastercard, Maestro, με ασφαλή τρόπο μέσω Viva Wallet

Με κατάθεση  σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας: τραπεζική κατάθεση, έμβασμα ή εν γένει εντολή πληρωμής σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:

Eurobank ΙΒΑΝ:GR77 0260 2050 0007 1020 0877 754

Τράπεζα Πειραιώς ΙΒΑΝ:GR60 0171 9110 0069 1113 3461 391

Alpha Bank ΙΒΑΝ:GR87 0140 2890 2890 0200 2004 055

Εθνική Τράπεζα ΙΒΑΝ:GR08 0110 1500 0000 1504 4089 850

Ως αιτιολογία κατάθεσης ο Πελάτης γράφει τον αριθμό της παραγγελίας του (ο οποίος του έχει ήδη σταλεί με την Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας του). H παραγγελία είναι σε κατάσταση αναμονής και θα εκτελεστεί όταν η Εταιρεία επιβεβαιώσει ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 2  εργασίμων ημερών,  η παραγγελία θα ακυρώνεται. Ο Πελάτης για τη διευκόλυνση της διαδικασίας στέλνει στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Εταιρείας,  αντίγραφο της τραπεζικής του κατάθεσης ή τα στοιχεία της κατάθεσης (ημερομηνία κατάθεσης, αριθμός κατάθεσης, αριθμός παραγγελίας,  ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας).

Με χρέωση του λογαριασμού σας PayPal. Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στην σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας σας.

 

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόντα που δεν εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αζημίως, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει τον λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα αυτά απευθείας σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εταιρείας της επιλογής του ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εταιρείας.  Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων, μπορεί να επικοινωνεί με την Εταιρεία, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος.

Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα,  με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς τα προϊόντα να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Προϋπόθεση επίσης για την επιστροφή είναι να έχουν τηρηθεί οι συνθήκες διατήρησής τους.

Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως  και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που είναι διαθέσιμη εδώ και την αποστολή της α) είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της Εταιρείας β) είτε στο φαξ +30 210 2798909, γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση paradis@paradis.gr Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση.  Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε . Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης από τον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών  ημερών από τον χρόνο,  που η Εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης, παρά μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Από το προβλεπόμενο στην παραπάνω παράγραφο δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη, εξαιρούνται τα προϊόντα εκείνα που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και:

-Δεν  είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής (π.χ. ευπαθή, εσώρουχα).

-Δεν έχουν τηρηθεί από τον Πελάτη οι συνθήκες διατήρησής τους, όπως ορίζεται από τη συσκευασία τους ή επιβάλλεται  για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής.

-Έχουν αποσφραγιστεί ή χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοσή τους.

-Μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

-Έχουν κατασκευασθεί/παρασκευασθεί ειδικά για τον Πελάτη, με ειδικές προδιαγραφές ή σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Πελάτη ή πρόκειται για  προϊόντα σαφώς εξατομικευμένα.

-Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Εταιρείας και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, καθώς η πώληση δε θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Ευθύνη για ελαττώματα-Επιστροφές

Ανεξάρτητα από το δικαίωμα του Πελάτη για υπαναχώρηση η Εταιρεία ευθύνεται κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, όταν το προϊόν που αγοράστηκε από τον Πελάτη, δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση  και ιδίως όταν έχει πραγματικό ελάττωμα ή δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως.

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.  Τα  παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται,  μετά την πάροδο δύο ετών  για τα κινητά.

Η Εταιρεία θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Πελάτης, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Εταιρείας,  παραδόθηκαν στον Πελάτη άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιστροφές σε τρόφιμα ή ευπαθή προϊόντα, δε γίνονται δεκτές για λόγους προστασίας της υγείας και υγιεινής.

Ανωτέρα Βία

Η Εταιρεία επιφυλάσσεται και δεν αποδέχεται ευθύνη της, σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή απρόβλεπτων κατά αντικειμενική κρίση καταστάσεων ή γεγονότων. Η Εταιρεία, δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας, που ευλόγως δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες, πανδημίες κλπ) και αναλαμβάνει να ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη σε κάθε τέτοια περίπτωση.

Διαθεσιμότητα &Ασφάλεια Δικτύου

Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του δικτύου της. Παρόλα αυτά η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δε θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση που οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν με την ιστοσελίδα. Η Εταιρεία δεν έχει ευθύνη για την πολιτική ασφαλείας άλλων ιστοτόπων ή για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.

Εφαρμοστέο Δίκαιο

Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, τις Οδηγίες και Κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς διατάξεις. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ελληνική νομοθεσία, η οποία θα καθοδηγεί τη χρήση της  και την ερμηνεία της. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα  από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τη νομοθεσία της χώρας αυτής.

Η προστασία του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζονται  στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Η μη ενάσκηση από την Εταιρεία των εκ παρόντων όρων δικαιωμάτων της, δε συνεπάγεται παραίτησή της από τα δικαιώματα αυτά.

Όλες οι  κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως.

Οι παρόντες όροι επέχουν θέση πληροφόρησης του Ν. 2251/1994.

Επίλυση Διαφορών

Σε περίπτωση που τυχόν προκύψει οποιαδήποτε διαφορά από τη μεταξύ μας συναλλαγή και εφόσον μετά από σχετικό αίτημά σας δεν καταφέρουμε να καταλήξουμε σε κοινή μεταξύ μας συμφωνία, σας ενημερώνουμε ότι έχετε τη δυνατότητα να απευθυνθείτε στην πλατφόρμα  Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ηλεκτρονική διεύθυνση https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL)  η οποία συνδέεται απευθείας  με την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (//www.synigoroskatanaloti.gr) στην οποία μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για την επίλυση της διαφοράς οπότε θα μπορεί να κληθεί ακολούθως η εταιρεία μας από την αρμόδια Αρχή στην ηλεκτρονική της διεύθυνση paradis@paradis.gr. Η  Εταιρεία αναγνωρίζει στο πλαίσιο της καλής πίστης τον συμβουλευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της Αρχής που θα επιληφθεί και δεν έχει δεσμευτεί για την εκτελεστότητα των αποφάσεων αυτών.

Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης,  αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών.

Ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο όπως διαμορφώθηκε βάσει της Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης στην Εφημερίδα Της Κυβερνήσεως της Ελληνικής Δημοκρατίας (22/03/2017, Αρ.Φύλλου 969).