Πολιτική Αλλαγών

Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της απόδειξης λιανικής. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς παρελήφθησαν , χωρίς σημάδια φθοράς, λεκέδες και κατάλληλα για επαναπώληση. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχαν κατά την αγορά τους και τη συσκευασία που τα συνόδευε. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αλλαγή δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή, εφόσον επιθυμεί να την πραγματοποιήσει με courier.

Αλλαγές θα γίνονται δεκτές στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας, χωρίς καμία επιβάρυνση, με την επίδειξη της απόδειξης ή της κάρτας αλλαγής.

Πάντα πρέπει να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρεία στο 210 2714084.

Οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς την εταιρεία, βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.

 

Πολιτική Επιστροφών

Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε την ηλεκτρονική παραγγελία σας και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων ημερών (14 ημερών) από την παραλαβή του προϊόντος δυνάμει του Ν. 2251/1994.

Διαδικασία:

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την υποβολή του αντίστοιχου εντύπου υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ ή άλλου εγγράφου με αντίστοιχο περιεχόμενο και υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση paradis@paradis.gr. Μετά την αποστολή του σχετικού εντύπου, θα σας ενημερώσουμε άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης.

Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς παρελήφθησαν , χωρίς σημάδια φθοράς, λεκέδες και κατάλληλα για επαναπώληση. Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχαν κατά την αγορά τους και τη συσκευασία που τα συνόδευε.

Η εταιρεία επιστρέφει την πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη στο ακέραιο και οπωσδήποτε εντός της προθεσμίας που ορίζει ο νόμος.

Επισημαίνεται ότι o πελάτης δεν δικαιούται υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του 3ΙΒ του Ν. 2251/1994 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με τον νόμο. Ειδικότερα βάσει της παρούσας o πελάτης δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης για τα προϊόντα που ανήκουν στις παρακάτω περιπτώσεις:

-Εσώρουχα

-Εξατομικευμένα αγαθά/αγαθά που έχουν παραχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη

-Προϊόντα προσφορών

 

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του δέματος προς την εταιρεία στην περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά, επιβαρύνουν πάντοτε τον πελάτη.

Οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς την εταιρεία, βαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.